Show newer

Posting to let y'all know I'm... Sorta alive. Mostly.

So I changed my stream name.... and I'm streaming now.... so come visit me

twitch.tv/eveonbee

i just finished streaming. I literally streamed for like 10 hours. I... am gonna sleep now.

Any black 3d modeler/animator want to make an overwatch style game with all non men characters? I'd probably want to use unity since I'm kind of family with that but if there's a different engineer you think would be better I can try and train up on programming on that.

ACNH Stream 

So since I obviously hate myself, I'm gonna try and go from a new account to a maxed-out house in one day. And I'm streaming it because my tortured screams apparently make for good entertainment. So if you're free in about two hours (12 pm EDT), feel free to pop in.

twitch.tv/akuaevonne

Wow I was gonna post earlier that I was streaming and that y'all should drop in but I'm glad I didn't because it ended up a right mess and I ended up real sad and stressed. πŸ™ƒ

cw: death 

And why is it that nowadays with these "bi-partisan" arguments, it really comes down to "do you care about people dying or nah?" And this really shouldn't be such a controversial question! Like, what the fuck is wrong with you?

Show thread

Ya ever just post an article on social media and your SO's relative comes in with stupid-ass alt-right arguing points and you can't curse them out for being so stupid and unfeeling as they are because you have to maintain good relations with your SO's family?
πŸ™ƒπŸ™ƒπŸ™ƒ

July 4, Hawaii, Independence 

Neofeud is a game about my experiences growing up in Hawaii's ghetto, being a social worker & STEM teacher for poor, homeless, refugees, mostly non-white kids in slums of Hawaii the tour buses avoid, while living out of a van. 100% of sales go to putting a roof over my kids' head.

silverspook.itch.io/neofeud

Show thread

mental health mayday (anxiety, racial violence, death, Hamilton #BLM) 

I have a long history of having sudden panic attacks about death and dying (which I ended up calling "death frights"), and when I say long I mean since my single digit days. Over the past 6 years or so I've been working to become more at peace with the concept of death and the death frights had significantly lessened in intensity and frequency, from a once-a-week thing to once every blue moon. However, with everything going on, reading about people's horrible deaths, the lynchings happening across the country, my grasp on peace has been looser and looser. Yet, somehow watching Hamilton last night and then finding out the intentionality behind Breonna Taylor (and more lynchings) today has me teetering the edge.

Long story short, I'm not doing well, holding on but not sure how long I can, please help. Try anything.

Streaming Animal Crossing at 3 (in an hour and a half), if you wanna pop in.

twitch.tv/akuaevonne

why is finding options to add closed captions to streams soooo haaardddd????

/whine

Do y'all know of someone who could make a cute chibi bust of me for my Twitch channel? (yes I am paying.) I don't need a background; I'll design one myself. Black/POC priority if possible. If interested, plz PM me!

:boost_ok:

I am trying to come up with an idea to post to keep my notifications lane moving but can't think of anything so can you just like and/or boost this post for no reasons? Thanks.

stress, medical issues, money 

All I keep thinking about is "I don't have anything but flats and Converses", "supportive shoes are way expensive", "I haven't found one deodorant that works for me and doesn't give me cysts", "whyyyy a smart watch?"

I just... I am stressed. And I feel like because I can't afford these solutions I'm going to be unhirable and falling apart and getting worse for the rest of forever. And I am stressed.

Show thread
Show older
Sunbeam City 🌻

Sunbeam City is a anticapitalist, antifascist solarpunk instance that is run collectively.