slugwife boosted

what's up youtube I just spent 3 days staring at my code just to find one misspelling I looked over at least 6 times

slugwife boosted

Tired: Hacking by basically any means already known except for
Wired: Hacking by flirting with the machine really good

slugwife boosted

cw: jonathan frakes demanding answers to personal or mundane questions

slugwife boosted
slugwife boosted

I have fuckin zero to do with the amount of plastic that's currently streaming into stores and the environment. If all I did was buy Solo cups and throw them in the ocean, I still wouldn't do as much damage as one capitalist deciding his restaurant chain will use styrofoam cups.

Show thread
slugwife boosted

damn boy,are you a fax machine because fuck you you horrible piece of shit

Does anyone know any FOSS(esp Linux based) communities that aren't just..... Fucking awful and filled with reactionaries?

slugwife boosted

me, age 15: I think we should provide basic necessities to people

my dad: you'll become more conservative when you're an adult

me, legally an adult:
:hacker_e::hacker_a::hacker_t::hacker_t::hacker_h::hacker_e: :hacker_r::hacker_i::hacker_c::hacker_h:

slugwife boosted
slugwife boosted

@slugwife also invert trackpad scrolling... I haven't been able to figure out that one either. Honestly that alone is enough to make me not use it.

Show thread

@slugwife still working on a gui... Probably going to just use gnome until I can figure out how the ever living fuck to bind my function keys for brightness and volume in i3 lmao, but I was already having that problem trying to run it with ubuntu

Show thread

fuck it, I'm finally installing arch. Wish me luck lmao

In better news though, the results of my first go at microgreens. I only was able to harvest about half of what actually sprouted but considering a lot of folks throw out their first few trays, I'm pretty happy. Def gonna go soilless next time.

Plant death? In need of help 

Hey yall, anybody know what this tree is and how to stop killing it? We've had it for a couple months getting an okay ish amount of light but it started dropping leaves, so we've moved it under a grow light and now probably because of the move its dropped most of its leaves. We usually don't let it get too terribly dry.

slugwife boosted

Hey y'all, Fedilab is doing a poll about implementing a feature to see if someone blocked you. This is a bad idea and is only good for stalking people, it's private data.

Please vote no on it (this toot is an answer to that vote)
Boosts appreciated

Show more
Sunbeam City 🌻

Sunbeam City is a Libertarian Socialist solarpunk instance. It is ran democratically by a cooperative of like-minded individuals.